Polityka Prywatności
Polityka Prywatności
Dzień
dobry!
Jeżeli
tutaj trafiłeś, to niezawodny znak, że cenisz swoją prywatność. Doskonale to
rozumiemy, dlatego ten dokument został przygotowany dla Ciebie. Znajdziesz tu
zasady przetwarzania danych osobowych oraz wykorzystywania plików cookies w
związku z korzystaniem ze strony internetowej https://glowarzadzi.pl
Informacja
formalna na początek – administratorem strony jest Grzegorz Więcław prowadzący
działalność gospodarczą pod firmą Głowa Rządzi Grzegorz Więcław Consulting z
siedzibą w Gliwicach przy ul. Ordona 13/24, 44-121 Gliwice, wpisanego do
Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, NIP 6312596589,
REGON 243345570.
W
razie jakichkolwiek wątpliwości związanych z polityką prywatności, w każdej
chwili możesz skontaktować się z nami, wysyłając wiadomość na adres
grzegorz.wieclaw@gmail.com.
Skrócona wersja – najważniejsze
informacje
Dbamy
o Twoją prywatność, ale również o Twój czas. Dlatego przygotowaliśmy dla Ciebie
skróconą wersję najważniejszych zasad związanych z ochroną prywatności.
●
Zakładając
konto użytkownika za pośrednictwem strony, składając zamówienie, zapisując się
do newslettera, składając reklamację, odstępując od umowy czy po prostu
kontaktując się z nami, przekazujesz nam swoje dane osobowe, a my gwarantujemy
Ci, że Twoje dane pozostaną poufne, bezpieczne i nie zostaną udostępnione
jakimkolwiek podmiotom trzecim bez Twojej wyraźnej zgody.
●
Powierzamy
przetwarzanie danych osobowych tylko sprawdzonym i zaufanym podmiotom
świadczącym usługi związane z przetwarzaniem danych osobowych.
●
Korzystamy
z narzędzi analitycznych Google Analytics, które zbierają informacje na temat
Twoich odwiedzin strony, takie jak podstrony, które wyświetliłeś, czas, jaki
spędziłeś na stronie czy przejścia pomiędzy poszczególnymi podstronami. W tym
celu wykorzystywane są pliki cookies firmy Google LLC dotyczące usługi Google
Analytics. W ramach mechanizmu do zarządzania ustawieniami plików cookies masz
możliwość zadecydowania, czy w ramach usługi Google Analytics będziemy mogli
korzystać również z funkcji marketingowych, czy nie.
●
Korzystamy
z narzędzi marketingowych, takich jak Facebook Pixel, by kierować do Ciebie
reklamy. Wiążę się to z wykorzystywaniem plików cookies firmy Facebook. W
ramach ustawień plików cookies możesz zadecydować, czy wyrażasz zgodę na
korzystanie przez nas w Twoim przypadku z Pixela Facebooka, czy nie.
●
Osadzamy
na stronie nagrania wideo z serwisu YouTube. Gdy odtwarzasz takie nagrania,
wykorzystywane są pliki cookies firmy Google LLC dotyczące usługi YouTube.
●
Zapewniamy
możliwość korzystania z funkcji społecznościowych, takich jak udostępnianie
treści w serwisach społecznościowych oraz subskrypcja profilu
społecznościowego. Korzystanie z tych funkcji wiąże się z wykorzystywaniem
plików cookies administratorów serwisów społecznościowych takich jak Facebook,
Instagram, YouTube, Twitter, Google+, LinkedIN etc.
Jeżeli
powyższe informacje nie są dla Ciebie wystarczające, poniżej znajdziesz dalej
idące szczegóły.
Dane osobowe
Administratorem
Twoich danych osobowych w rozumieniu przepisów o ochronie danych osobowych jest
Grzegorz Więcław prowadzący działalność gospodarczą pod firmą Głowa Rządzi
Grzegorz Więcław Consulting z siedzibą w Gliwicach przy ul. Ordona 13/24,
44-121 Gliwice, wpisany do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności
Gospodarczej, NIP 6312596589, REGON 243345570.
Cele,
podstawy prawne oraz okres przetwarzania danych osobowych wskazane są odrębnie
w stosunku do każdego celu przetwarzania danych (patrz: opis poszczególnych
celów przetwarzania danych osobowych poniżej).
Uprawnienia.
RODO przyznaje Ci następujące potencjalne uprawnienia związane z przetwarzaniem
Twoich danych osobowych:
●
prawo
dostępu do danych osobowych,
●
prawo do
sprostowania danych osobowych,
●
prawo do
usunięcia danych osobowych,
●
prawo do
ograniczenia przetwarzania danych osobowych,
●
prawo do
wniesienia sprzeciwu co do przetwarzania danych osobowych,
●
prawo do
przenoszenia danych,
●
prawo do
wniesienia skargi do organu nadzorczego,
●
prawo do
odwołania zgody na przetwarzanie danych osobowych, jeżeli takową zgodę
wyraziłeś.
Zasady
związane z realizacją wskazanych uprawnień zostały opisane szczegółowo w art.
16 – 21 RODO. Zachęcamy do zapoznania się z tymi przepisami. Ze swojej strony
uważamy za potrzebne wyjaśnić Ci, że wskazane powyżej uprawnienia nie są
bezwzględne i nie będą przysługiwać Ci w stosunku do wszystkich czynności
przetwarzania Twoich danych osobowych. Dla Twojej wygody dołożyliśmy starań, by
w ramach opisu poszczególnych operacji przetwarzania danych osobowych wskazać
na przysługujące Ci w ramach tych operacji uprawnienia.
Podkreślamy,
że jedno z uprawnień wskazanych powyżej przysługuje Ci zawsze – jeżeli uznasz,
że przy przetwarzaniu Twoich danych osobowych dopuściliśmy się naruszenia
przepisów o ochronie danych osobowych, masz możliwość wniesienia skargi do
organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych).
Zawsze
możesz również zwrócić się do nas z żądaniem udostępnienia Ci informacji o tym,
jakie dane na Twój temat posiadamy oraz w jakich celach je przetwarzamy.
Wystarczy, że wyślesz wiadomość na adres grzegorz.wieclaw@gmail.com.
Dołożyliśmy jednak wszelkich starań, by interesujące Cię informacje zostały
wyczerpująco przedstawione w niniejszej polityce prywatności. Podany powyżej
adres e-mail możesz wykorzystać również w razie jakichkolwiek pytań związanych
z przetwarzaniem Twoich danych osobowych.
Bezpieczeństwo.
Gwarantujemy Ci poufność wszelkich przekazanych nam danych osobowych.
Zapewniamy podjęcie wszelkich środków bezpieczeństwa i ochrony danych osobowych
wymaganych przez przepisy o ochronie danych osobowych. Dane osobowe są
gromadzone z należytą starannością i odpowiednio chronione przed dostępem do
nich przez osoby do tego nieupoważnione.
Wykaz
powierzeń. Powierzamy przetwarzanie danych osobowych następującym podmiotom:
1.
zenbox sp.
z o.o. z siedzibą w Częstochowie, adres: ul. Dąbrowskiego 7 lokal 6, 42-202
Częstochowa, NIP: 9492191021 w celu przechowywania danych osobowych na
serwerze,
2.
GETRESPONSE
Sp. z o.o., adres: ul. Arkońska 6/A3, 80-387 Gdańsk, NIP: 958-14-68-984 – w
celu korzystania z systemu mailingowego, w którym przetwarzane są Twoje dane,
jeżeli zapisałeś się do newslettera,
3.
Fakturownia
Sp. Z.o.o., ul. Smulikowskiego 6/8, Warszawa, Mazowieckie, NIP: 5213704420 – w
celu korzystania z systemu do fakturowania, w którym przetwarzane są Twoje
dane, jeżeli wystawiamy dla Ciebie fakturę,
4.
OPI Biuro
Rachunkowości i Finansów Agnieszka Olbryś, ul. Jasna 28, 44-100 Gliwice, NIP:
9690066581 – w celu korzystania z usług księgowych, które wiążą się z
przetwarzaniem Twoich danych wtedy, gdy wystawiamy dla Ciebie fakturę.
Wszystkie
podmioty, którym powierzamy przetwarzanie danych osobowych gwarantują
stosowanie odpowiednich środków ochrony i bezpieczeństwa danych osobowych
wymaganych przez przepisy prawa.
Cele i czynności przetwarzania
Konto
użytkownika. Zakładając konto użytkownika, musisz podać swój adres e-mail oraz
zdefiniować hasło do konta. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do
założenia konta. W ramach edycji profilu użytkownika możesz podać dalej idące
dane na swój temat, tj. imię i nazwisko, adres rozliczeniowy oraz adres do
wysyłki. Podanie tych danych jest całkowicie dobrowolne. Możesz posiadać konto,
nie podając tych dalej idących danych. W takiej sytuacji, składając zamówienie
będziesz musiał te dane wprowadzić ręcznie.
Dane
wprowadzone przez Ciebie w ramach konta użytkownika przetwarzane są wyłącznie w
celu utrzymywania konta i zapewnienia Ci możliwości korzystania z niego.
Podanie danych w koncie użytkownika ma za zadanie ułatwić Ci składanie zamówień
w sklepie poprzez automatyczne podstawianie danych do formularza zamówienia.
Podstawą
prawną przetwarzania Twoich danych osobowych w ramach konta użytkownika jest
realizacja umowy o prowadzenie konta, którą zawierasz na podstawie regulaminu
sklepu – art. 6 ust. 1 lit. b RODO.
Dane
zgromadzone w koncie użytkownika przetwarzane są w ramach systemu WordPress i
przechowywane na serwerze zapewnianym przez zenbox sp. z o.o.
Twoje
dane będą przetwarzane w ramach konta tak długo, jak długo będziesz posiadać
konto użytkownika. Po usunięciu konta, twoje dane zostaną usunięte z bazy, za
wyjątkiem danych o złożonych zamówieniach.
W
każdej chwili możesz uzyskać dostęp do swoich danych osobowych przetwarzanych w
ramach konta, logując się do swojego konta użytkownika. Po zalogowaniu się do
konta możesz w każdej chwili zmodyfikować swoje dane, jak również je usunąć, za
wyjątkiem danych o złożonych zamówieniach. W każdej chwili możesz podjąć
również decyzję o usunięciu konta.
W
stosunku do danych zgromadzonych w koncie użytkownika przysługuje Ci również
prawo do przenoszenia danych, o którym mowa w art. 20 RODO.
Zamówienia.
Składając zamówienie, musisz podać dane niezbędne do realizacji zamówienia, tj.
imię i nazwisko, adres rozliczeniowy, adres e-mail. Podanie danych jest
dobrowolne, ale niezbędne do złożenia zamówienia.
Dane
przekazane nam w związku z zamówieniem, przetwarzane są w celu realizacji
zamówienia (art. 6 ust. 1 lit. b RODO), wystawienia faktury (art. 6 ust. 1 lit.
c RODO), uwzględnienia faktury w naszej dokumentacji księgowej (art. 6 ust. 1
lit. c RODO) oraz w celach archiwalnych i statystycznych (art. 6 ust. 1 lit. f
RODO).
Dane
zawarte w zamówieniu złożonym za pośrednictwem sklepu przetwarzane są w ramach
systemu WordPress i przechowywane na serwerze zapewnianym przez zenbox sp. z
o.o.
Jeżeli
posiadasz konto użytkownika, to Twoje zamówienie będzie widoczne w ramach
historii zamówień danego konta.
Każde
zamówienie dokumentowane jest fakturą. Faktury wystawiane są z wykorzystaniem
systemu Fakturownia.pl i przekazywane są do biura rachunkowego „OPI Biuro
Rachunkowości i Finansów Agnieszka Olbryś”.
Zamówienia
są również rejestrowane w naszej wewnętrznej bazie w celach archiwalnych i
statystycznych.
Dane
o zamówieniach będą przetwarzane przez czas niezbędny do realizacji zamówienia,
a następnie do czasu upływu terminu przedawnienia roszczeń z tytułu zawartej
umowy. Ponadto, po upływie tego terminu, dane nadal mogą być przez nas
przetwarzane w celach statystycznych. Pamiętaj również, że mamy obowiązek
przechowywać faktury z Twoimi danymi osobowymi przez okres 5 lat od końca roku
podatkowego, w którym powstał obowiązek podatkowy.
W
przypadku danych o zamówieniach nie masz możliwości sprostowania tych danych po
realizacji zamówienia. Nie możesz również sprzeciwić się przetwarzaniu danych
oraz domagać się usunięcia danych do czasu upływu terminu przedawnienia
roszczeń z tytułu zawartej umowy. Podobnie, nie możesz sprzeciwić się
przetwarzaniu danych oraz domagać się usunięcia danych zawartych w fakturach.
Po upływie terminu przedawnienia roszczeń z tytułu zawartej umowy możesz jednać
sprzeciwić się przetwarzaniu przez nas Twoich danych w celach statystycznych, jak
również domagać się usunięcia Twoich danych z naszej bazy.
W
stosunku do danych o zamówieniach przysługuje Ci również prawo do przenoszenia
danych, o którym mowa w art. 20 RODO.
Newsletter.
Jeżeli chcesz zapisać się do newslettera, musisz przekazać nam swój adres
e-mail za pośrednictwem formularza zapisu do newslettera.
Dane
przekazane nam podczas zapisu do newslettera wykorzystywane są w celu
przesyłania Ci newslettera, a podstawą prawną ich przetwarzania jest Twoja
zgoda (art. 6 ust. 1 lit. a RODO) wyrażona podczas zapisywania się do
newslettera.
Dane
przetwarzane są w ramach systemu mailingowego MailChimp i przechowywane na
serwerze zapewnianym przez The Rocket Science Group, LLC.
Dane
będą przetwarzane przez czas funkcjonowania newslettera, chyba że wcześniej
zrezygnujesz z jego otrzymywania, co spowoduje usunięcie Twoich danych z bazy.
W
każdej chwili możesz sprostować swoje dane zapisane w bazie newsletterowej, jak
również zażądać ich usunięcia, rezygnując z otrzymywania newslettera.
Przysługuje Ci również prawo do przenoszenia danych, o którym mowa w art. 20
RODO.
Reklamacje
i odstąpienie od umowy. Jeżeli składasz reklamację lub odstępujesz od umowy, to
przekazujesz nam dane osobowe zawarte w treści reklamacji lub oświadczeniu o
odstąpieniu od umowy, które obejmuję imię i nazwisko, adres zamieszkania, numer
telefonu, adres e-mail, numer rachunku bankowego.
Dane
przekazane nam w związku ze złożeniem reklamacji lub odstąpieniem od umowy
wykorzystywane są w celu realizacji procedury reklamacyjnej lub procedury
odstąpienia od umowy (art. 6 ust. 1 lit. c RODO).
Dane
będą przetwarzane przez czas niezbędny do realizacji procedury reklamacyjnej
lub procedury odstąpienia. Reklamacje oraz oświadczenia o odstąpieniu od umowy
mogą być ponadto archiwizowane w celach statystycznych.
W
przypadku danych zawartych w reklamacjach oraz oświadczeniach o odstąpieniu od
umowy nie masz możliwości sprostowania tych danych. Nie możesz również
sprzeciwić się przetwarzaniu danych oraz domagać się usunięcia danych do czasu
upływu terminu przedawnienia roszczeń z tytułu zawartej umowy. Po upływie
terminu przedawnienia roszczeń z tytułu zawartej umowy możesz jednak sprzeciwić
się przetwarzaniu przez nas Twoich danych w celach statystycznych, jak również
domagać się usunięcia Twoich danych z naszej bazy.
Kontakt
e-mailowy. Kontaktując się z nami za pośrednictwem poczty elektronicznej, w tym
również przesyłając zapytanie poprzez formularz kontaktowy, w sposób naturalny
przekazujesz nam swój adres e-mail jako adres nadawcy wiadomości. Ponadto, w
treści wiadomości możesz zawrzeć również inne dane osobowe.
Twoje
dane są w tym przypadku przetwarzane w celu kontaktu z Tobą, a podstawą
przetwarzania jest art. 6 ust. 1 lit. a RODO, czyli Twoja zgoda wynikające z
zainicjowania z nami kontaktu. Podstawą prawną przetwarzania po zakończeniu
kontaktu jest usprawiedliwiony cel w postaci archiwizacji korespondencji na
potrzeby wewnętrzne (art. 6 ust. 1 lit. c RODO).
Treść
korespondencji może podlegać archiwizacji i nie jesteśmy w stanie jednoznacznie
określić, kiedy zostanie usunięta. Masz prawo do domagania się przedstawienia
historii korespondencji, jaką z nami prowadziłeś (jeżeli podlegała
archiwizacji), jak również domagać się jej usunięcia, chyba że jej archiwizacja
jest uzasadniona z uwagi na nasze nadrzędne interesy, np. obrona przed
potencjalnymi roszczeniami z Twojej strony.
Działalność
w social mediach. Administrator przetwarza Twoje dane osobowe przekazane za
pośrednictwem fanpage/kont w mediach społecznościowych: Facebook: https://www.facebook.com/glowarzadzi/, Instagram: https://www.instagram.com/glowarzadzi/, YouTube: https://www.youtube.com/channel/UCyUDt-Kt6LL7OKQObQpg0pA, LinkedIn:
https://www.linkedin.com/in/grzegorz-wi%C4%99c%C5%82aw-ab7ba953/
Dane
osobowe podawane na fanpage/koncie będą przetwarzane w celu administrowania i
zarządzania, komunikowania się z Tobą oraz kierowania do Ciebie treści
marketingowych w oparciu o uzasadniony interes Administratora (art. 6 ust. 1.
lit. f RODO).
Dane
te będą przetwarzane wyłącznie w przypadku „polubienia”/wybrania opcji Obserwuj
lub gdy w inny sposób zostawisz swoje dane, np. w formie umieszczenia
komentarza. Dane będą przetwarzane przez okres istnienia fanpage/konta lub do
czasu wniesienia przez Ciebie sprzeciwu.
Zasady
odnoszące się do fanpage/konta ustala Administrator, natomiast zasady
korzystania z portalu społecznościowego, na którym umieszczony jest fanpage
ustala podmiot zarządzający tym portalem (np. Facebook Inc., 1601 S. California
Ave. Palo Alto, CA 94304, USA).
Pliki cookies i inne technologie śledzące
Nasza
strona, podobnie jak niemal wszystkie inne strony internetowe, wykorzystuje
pliki cookies, by zapewnić Ci najlepsze doświadczenia związane z korzystaniem z
niej.
Cookies
to niewielkie informacje tekstowe, przechowywane na Twoim urządzeniu końcowym
(np. komputerze, tablecie, smartfonie), które mogą być odczytywane przez nasz
system teleinformatyczny.
Więcej
szczegółów znajdziesz poniżej.
Zgoda
na cookies. Podczas pierwszej wizyty na stronie wyświetlana jest Ci informacja
na temat stosowania plików cookies wraz z pytaniem o zgodę na wykorzystywanie
plików cookies. Dzięki specjalnemu narzędziu masz możliwość zarządzania plikami
cookies z poziomu strony. Ponadto, zawsze możesz zmienić ustawienia cookies z
poziomu swojej przeglądarki albo w ogóle usunąć pliki cookies. Pamiętaj jednak,
że wyłączenie plików cookies może powodować trudności w korzystaniu ze strony,
jak również z wielu innych stron internetowych, które stosują cookies.
Cookies
podmiotów trzecich. Nasza strona, podobnie jak większość współczesnych stron
internetowych, wykorzystuje funkcje zapewniane przez podmioty trzecie, co wiąże
się z wykorzystywaniem plików cookies pochodzących od podmiotów trzecich.
Wykorzystanie tego rodzaju plików cookies zostało opisane poniżej.
Analiza
i statystyka. Wykorzystujemy cookies do śledzenia statystyk strony, takich jak
liczba osób odwiedzających, rodzaj systemu operacyjnego i przeglądarki
internetowej wykorzystywanej do przeglądania strony, czas spędzony na stronie,
odwiedzone podstrony etc. Korzystamy w tym zakresie z Google Analytics, co
wiąże się z wykorzystaniem plików cookies firmy Google LLC. W ramach mechanizmu
do zarządzania ustawieniami plików cookies masz możliwość zadecydowania, czy w
ramach usługi Google Analytics będziemy mogli korzystać również z funkcji
marketingowych, czy nie.
Marketing.
Korzystamy z narzędzi marketingowych, takich jak Facebook Pixel, by kierować do
Ciebie reklamy. Wiążę się to z wykorzystywaniem plików cookies firmy Facebook.
W ramach ustawień plików cookies możesz zadecydować, czy wyrażasz zgodę na
korzystanie przez nas w Twoim przypadku z Pixela Facebooka, czy nie.
Narzędzia
społecznościowe. Zapewniamy możliwość korzystania z funkcji społecznościowych,
takich jak udostępnianie treści w serwisach społecznościowych oraz subskrypcja
profilu społecznościowego. Korzystanie z tych funkcji wiąże się z
wykorzystywaniem plików cookies administratorów serwisów społecznościowych
takich jak Facebook, Instagram, YouTube, Twitter, Google+, LinkedIN.
Osadzamy
na stronie nagrania wideo z serwisu YouTube. Gdy odtwarzasz takie nagrania,
wykorzystywane są pliki cookies firmy Google LLC dotyczące usługi YouTube.
Korzystamy
na stronie z systemu komentarzy Disqus. Wiąże się to z wykorzystywaniem plików
cookies firmy Disqus.
Logi serwera
Korzystanie
ze strony wiąże się z przesyłaniem zapytań do serwera, na którym przechowywana
jest strona. Każde zapytanie skierowane do serwera zapisywane jest w logach
serwera.
Logi
obejmują m.in. Twój adres IP, datę i czas serwera, informacje o przeglądarce
internetowej i systemie operacyjnym z jakiego korzystasz. Logi zapisywane i
przechowywane są na serwerze.
Dane
zapisane w logach serwera nie są kojarzone z konkretnymi osobami korzystającymi
ze strony i nie są wykorzystywane przez nas w celu Twojej identyfikacji.
Logi
serwera stanowią wyłącznie materiał pomocniczy służący do administrowania
stroną, a ich zawartość nie jest ujawniana nikomu poza osobami upoważnionymi do
administrowania serwerem.